Tugasan 5 - Brochure



SIEW CHEN HONG, D20111047270

  1. "Brochure" ini telah dihasilkan dengan menggunakan perisian 'Adobe Indesign CS5'.
  2. Tugasan ini adalah bertema kasut.
  3. Hasil idea tugasan tersebut adalah daripada inspirasi saya.
  4. Dalam tugasan tersebut, nama syarikat kasut tumit saya adalah "Funky" yang bermaksud pelik.
  5. Oleh itu, kasut tumit yang saya cari adalah pelik tetapi membawa sedikit kecomelan.
  6. Warna yang saya gunakan dalam "brochure" saya adalah bersikap pelik dan terang supaya ia seiras dengan nama syarikat "Funky" saya, selagi bagi menarik perhatian pembeli saya.
  7. Tulisan yang saya gunakan juga bersikap pelik dan unik. 



                                                   
CHAN YI CHEE D20111047258
  1. 'Brochure' ini telah dihasilkan dengan menggunakan perisian 'Adobe Indesign CS5'.
  2. Tema yang diberi untuk tugasan tersebut ialah kasut.
  3. Saya menyiapkan tugasan tersebut dengan memilih tema kasut tumit perempuan dalam musim bunga.
  4. Oleh itu, warna latar belakang dan kasut tumit yang dipilih adalah lebih terang dan berwarna-warni.
  5. Saya juga telah memberi nama 'Springo High Heel' dalam 'brochure' saya.
  6. Idea tersebut adalah daripada inspirasi saya.
  7. Saya juga telah meletakkan pelbagai jenis gambar kasut bagi membuatkan 'brochure' saya lebih menarik.

0 comments:

Post a Comment