Tugasan 3 - 'Quote' Taipografi

SIEW CHEN HONG, D20111047270
  1. Tugasan ini dihasilkan dengan menggunakan perisian 'Adobe Illustrator CS5'.
  2. Hasil idea tugasan ini adalah daripada inspirasi saya sendiri.
  3. Saya menggunakan "quote - A beautiful thing never gives so much pain as does failing to hear and see it." untuk menghasilkan bentuk belon.
  4. Sebab saya ada inspirasi ini adalah kerana ketika belon terbang ke langit, ia mengandungi kecantikan yang unik apabila ia terbang dengan bebas. 


               CHAN YI CHEE D20111047258
  1. Tugasan ini dihasilkan dengan menggunakan perisian 'Adobe Illustrator CS5'.
  2. Hasil idea tugasan ini adalah daripada inspirasi saya sendiri.
  3. Saya telah menggunakan quote iaitu:-"Whether You Think You Can or You Think You Cannot" yang diberikan oleh pensyarah saya sebagai tema bagi menyiapkan tugasan taipografi.
  4. Kita telah diberi masa selama dua jam untuk menyiaokan hasil ini.
  5. Akhirnya, saya telah membentuk muka dan otak orang dengan quotes yang diberikan.
  6. Saya telah menaip 'quote' tersebut dalam bentuk otak itu bagi mengaitkan dengan maksud 'quote' tersebut.   




0 comments:

Post a Comment