Tugasan 2 - Reka Bentuk Poster Pasar Minggu (Photo-Studies)

SIEW CHEN HONG, D20111047270

  1. Tugasan ini dihasilkan dengan menggunakan perisian 'Adobe Photoshop CS5'.
  2. Hasil idea tugasan ini adalah daripada inspirasi saya sendiri.
  3. Gambar-gambar buah dalam tugasan tersebut adalah diambil daripada pasar malam Tanjung Malim.
  4. Konsep yang saya ingin tunjukkan dalam tugasan tersebut adalah buah durian sebagai 'Raja Buah' dan dikelilingi oleh buah-buahan yang lain. Selain itu, mahkota yang saya hasilkan juga mengandungi gambar buah-buahan lain.
  5. Akhirnya, latar belakang yang berwarna kuning mewakili keanggungan buah durian dan telah berjaya menunjukkan sistem hierarki dalam kalangan buah-buahan.




CHAN YI CHEE, D20111047258
  1. Tugasan ini dihasilkan dengan menggunakan perisian 'Adobe Photoshop CS5'.
  2. Tugasan ini perlu dilakukan dengan mengambil gambar-gambar di pasar malam Tanjung Malim dan perlu memilih tema yang tersendiri.
  3. Saya telah memilih makanan dan minuman yang berwarna kuning untuk tema saya.
  4. Kemudian, saya mengatur gambar-gambar saya untuk menjadikan satu poster tentang makanan dan minuman yang berwarna kuning.

0 comments:

Post a Comment