
v Menjadikan ia boleh berfungsi.
v Mengkaji bahan yang digunakan dalam proses pembinaan
v Memahami konsep guna semula atau kitar semula
v Tidak mengabaikan masalah dalam mereka bentuk kedua-dua jenis pembungkusan secara 2-Dimensi dan 3-Dimensi.
v Mempertimbangkan maklumat yang perlu ada pada setiap bahagian bungkusan
v Mereka bentuk pembungkusan supaya ianya nampak menarik kepada pengguna dan dari sudut estetiknya juga
v Membuat kajian bungkusan jenama yang lain
v Mereka bentuk pembungkusan yang menyerlah dan tersendiri
v Penggunaan warna yang bersesuaian
v Kordinasi warna dan reka bentuk bersesuaian dengan tema dan isi kandungan bungkusan
v To make it work with a larger visual identity system (if applicable)
v To ensure legibility and clarity
v To consider it will be seen in multiples when on display
v To express the spirit or personality of the product and company or store
v To identify its manufacturer, product name, contents, weight and provide any other pertinent information
0 comments:
Post a Comment